Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
December 8, 2012
Image Size
1.9 MB
Resolution
1900×1000
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,890
Favourites
431 (who?)
Comments
27
Downloads
277
×
Forest picnic by MyLittleArts Forest picnic by MyLittleArts
Few.
Finally finished it, It took a lot of time.
I was inspired by one artwork, unfortunately - ididn't remember autor - applebloom i nforest. There was really nice-colored blue-green forest, so i decided to make kinda same background C:
I don't know how to darw winona exactly, so i based her pose by this one: [link].
Brohoof, guys :3
Add a Comment:
 
:iconstickman00:
stickman00 Featured By Owner Jan 27, 2013
If your gonna bring music,bring a boom box
Reply
:iconmustlovehorror:
MustLoveHorror Featured By Owner Dec 18, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Great job! There is a small flaw, though- The dog's nose seems to be missing.
Reply
:iconjoebrony:
JoeBrony Featured By Owner Dec 16, 2012
Marvelous work :thumbsup:
Reply
:iconthegreatkingbowser:
TheGreatKingBowser Featured By Owner Dec 15, 2012
hmmm. Do I see slenderman in the background?
Reply
:icontheurbanwerewolf:
theurbanwerewolf Featured By Owner Dec 14, 2012
WOOT MOST OF MY FAVORITES!!! XD
Reply
:iconarcolm:
Arcolm Featured By Owner Dec 14, 2012
*looks at parasprites in the background*
Hmmm, that dosen't bode well i think. I hope they put there food were they can't get to it.
Reply
:iconhaloprime:
HaloPrime Featured By Owner Dec 11, 2012  Hobbyist Digital Artist
Pinkie is the new Rarity, Derpy is the new Sweetie Belle, and Vinyl Scratch is the new Scootaloo, wot c:
Reply
:iconoctavio-wolf:
OCTAVIO-WOLF Featured By Owner Dec 9, 2012
WOW EXCELLENT AWESOME FABULOUS CUTE PRETTY AND BEAUTIFUL WORK AND BIG BIG ARTIST : 3 :headbang:
Reply
:iconmylittlearts:
MyLittleArts Featured By Owner Dec 10, 2012
lol
thank you :D
Reply
:iconmatty4z:
matty4z Featured By Owner Dec 9, 2012
woo DJ yeah! XD
Reply
Add a Comment: